Informacja dla posiadaczy laptopów z Grantów PPGR

PGR (2).png

Wszelkie usterki i szkody mechaniczne powstałe wskutek użytkowania sprzętu, należy zgłaszać bezpośrednio, telefonicznie na Support Dell, tel. +48 22 507 17 00.

Zgłoszenie jest rozpatrywane na podstawie numeru seryjnego laptopa (Service TAG).

Sposób rozwiązania usterki jest uzależniony od rodzaju uszkodzenia.

UWAGA!! W przypadku, gdy laptopa nie da się naprawić i zostanie dostarczony nowy sprzęt, należy ten fakt zgłosić do Urzędu Miejskiego celem sporządzenia Aneksu oraz spisania NUMERU SERYJNEGO przypisanego dla każdego Beneficjenta.

Po wpisaniu nr seryjnego (Service Tag) , na stronie producenta: https://www.dell.com/support/home/pl-pl?app=products pokazane są takie informacje jak: rodzaj gwarancji, okres ważności ubezpieczenia, fabryczną konfigurację z jaką sprzęt został wyprodukowany.

×

Wyszukaj w serwisie

Najczęściej wyszukiwane frazy: